Педагогіка партнерства
На виконання плану роботи міського центру професійного розвитку педагогічних працівників Новодністровської міської ради протягом листопада з метою ознайомлення слухачів з принципами та ідеями педагогіки партнерства ХХІ століття на базі Будинку дитячої творчості та Новодністровського ЗЗСО ІІ-ІІІ ступенів відбулися семінари для педагогів з проблеми «Педагогіка партнерства: основні принципи та дієві методи залучення до спільної діяльності» (спікер - Іванова Т.М., консультант Центру)
В умовах війни, коли в серці кожного оселилися біль, страх, прозріння та ціла палітра емоцій - непросто як навчатись, так і навчати. У вирі таких подій, як ніколи, потрібна повага до особистості, доброзичливість, позитивне ставлення, довіра, взаємодія, проактивність і позитивна обов’язковість.Таким інструментарієм навчання і є педагогіка партнерства, ідеї якої відкривають допитливий розум навіть в умовах війни.
Що таке партнерство? Що таке педагогіка партнерства? Педагогіка партнерства XXI ст. - яка вона? Хто є лідером у педагогіці партнерства ?Що слід робити, щоб партнерство педагога-учнів-батьків було ефективним? Ці та інші питання було обговорено на семінарах.
Особливе зацікавлення слухачів викликало обговорення питання «Педагогіка партнерства» очима дітей». В ході семінарів слухачі набували компетентностей взаємодії з учасниками освітнього процесу та здатності до визначення ресурсів особистого професійного розвитку.
Нова українська школа покликана формувати успішну особистість. Це має бути цілісна різнобічна та розвинена ініціативна людина з активною громадянською позицією, здатна жити в умовах постійних змін.
Саме тому освітній процес слід організовувати у дусі педагогіки партнерства: педагогам буде цікаво працювати, дітям - навчатися, батькам –довіряти найцінніше.