Мапа сайту - Комунальна установа "Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників Новодністровської міської ради"
- Головна
- Діяльність Центру
- Актуальне в освіті
- Замовлення консультації
- Контакти
- Архів документів
-
Новини
- Використання інноваційних технологій при викладанні математики та інформатики
- Як закінчити 2023/2024 навчальний рік.
- Розвиток емоційного інтелекту дитини – запорука її успішності в майбутньому.
- Проєктна діяльність на уроках природничих дисциплін
- Всеукраїнська онлайн-зустріч професійної спільноти працівників центрів
- Сучасні цифрові інструменти для вчителів
- Невмируща спадщина Великого Кобзаря
- Круглий стіл «Самоорганізуючий навчальний простір для викладання предмета та підвищення професійної компетентності педагогів»
- Створення власного електронного ресурсу як інструменту професійного розвитку педагога
- «Атестація педагогічних працівників: упорядковуємо документацію».
- Вітаємо переможців Всеукраїнських учнівських олімпіад та їх наставників!
- Засідання професійної спільноти практичних психологів і соціальних педагогів
- Професійна компетентність вихователя – необхідна умова підвищення якості освітнього процесу в ЗДО
- Впровадження STEM- освіти у початковій школі
- Семінар-тренінг "Способи проведення опитування на уроці"
- Інтернет: інформаційна та кібербезпека користувачів.
- Розвиток комунікативних здібностей на уроках англійської мови
- Ділимося досвідом!
- Формула української Перемоги !
- Сертифікація -2024!
-
Нормативно-правова база
-
Закони України
- Закон України " Про захист персональних даних" від 01.06.2010р.№ 2297-VI. URL
- Закон України від 14.10.2014р. №1700-VII. URL " Про запобігання корупції"
- Закон України від 23.12. 1993р. №3792-ХII. URL Про авторське право і суміжні права
- Закон України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" від 25.04.2019 № 2704-VIII ( у редакції від 07.05.2022р. № 2229-IX))
- Закон України " Про внесення змін до деяких законів України в сфері освіти щодо врегулювання окремих питань освітньої діяльності в умовах воєнного стану" від 28.04.2022р.№7325
- Закон України "Про охорону дитинства"
- Закон України "Про позашкільну освіту"
- Закон України "Про дошкільну освіту"
- Державні Стандарти
-
Професійні стандарти
- Професійний стандарт "Завідувач пунктом логопедичним"
- Про методичні рекомендації щодо впровадження професійного стандарту «Вихователь закладу дошкільної освіти»
- Професійний стандарт за професіями "Вчитель початкових класів ЗЗСО", "Вчитель ЗЗСО", "Вчитель з початкової освіти" (з дипломом молодшого спеціаліста)
- Методичні рекомендації щодо впровадження професійного стандарту "Керівник (директор) ЗДО
- Професійні стандарти " Керівник (директор) закладу дошкільної освіти" та "Вихователь закладу дошкільної освіти"
- Професійний стандарт " Практичний психолог закладу освіти"
- Професійний стандарт " Керівник (директор) ЗЗСО"
-
Програми
- Навчальні програми курсів за вибором факультативів
- Програма "Дитина" для ЗДО
- Перелік навчальної літератури, програм, рекомендованих МОНУ (дошкільна освіта)
- Навчальні програми 10-11 класи
- Навчальні програми для 6-9 класів
- Навчальні програми для 1-4 класів
- Програма "Впевнений старт" для ЗДО
- Модельні навчальні програми для 5-9 класів НУШ (запроваджуються з 2022р.)
-
Накази МОНУ
- Наказ МОНУ від 06.06.2022р." Про деякі питання національно-патріотичного виховання в закладах освіти України та визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 № 641"
- Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій. Наказ Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 року
- Про затвердження Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів. Наказ Міністерства освіти і науки України від 20 липня 2004 року № 601, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09 вересня 2004 року за № 1121/9720. URL:
- Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти. Наказ Міністерства освіти і науки
- Про затвердження Положення про психологічну службу у системі освіти України. Наказ Міністерства освіти і науки України від 22 травня 2018 року № 509, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 31 липня 2018 року за № 885/32337.
- Про затвердження Положення про атестацію педагогічних працівників. Наказ МОНУ від 09.09. 2022р. №805
- Про затвердження Положення про інституційну форму здобуття загальної середньої освіти. Наказ Міністерства освіти і науки України від 23 квітня 2019 року № 536, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 22 травня 2019 року за № 547/33518.
- Про затвердження Положення про педагогічну інтернатуру. Наказ МОНУ від 25.10.2021р.№1128
- Деякі питання організації дистанційного навчання. Наказ Міністерства освіти і науки України від 08 вересня 2020 року № 1115, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 28 вересня 2020 року за № 941/35224. URL
- Про затвердження Концепції розвитку педагогічної освіти. Наказ Міністерства освіти і науки України від 16 липня 2018 року № 776.
- Про затвердження Положення про дистанційне навчання. Наказ Міністерства освіти і науки України від 25 квітня 2013 року № 466, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 30 квітня 2013 року за № 703/23235.
- Деякі питання організації та проведення супервізії. Наказ Міністерства освіти і науки України від 18 жовтня 2019 року № 1313
- Про затвердження форми анкети самооцінювання учасником сертифікації власної педагогічної майстерності. Наказ Державної служби якості освіти від 24 лютого 2020 року № 01-11/5.
- Про затвердження Методичних рекомендацій щодо виявлення реагування на випадки домашнього насильства і взаємодії педагогічних працівників із іншими органами та службами. Наказ Міністерства освіти і науки України від 02 жовтня 2018 року № 1047.
- Про затвердження Методичних рекомендацій з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах загальної середньої освіти. Наказ Міністерства освіти і науки України від 30 листопада 2020 року № 1480.
- Наказ МОНУ від 01.10.2012р. №1059 "Про затвердження Примірної інструкціхї з діловодства у дошкільних навчальних закладах інструкції
- Про затвердження Базового компонента дошкільної освіти (Державного стандарту дошкільної освіти). Нова редакція. Наказ Міністерства освіти і науки України від 12 січня 2021 року № 33
- Про затвердження Інструкції з діловодства у закладах загальної середньої освіти. Наказ Міністерства освіти і науки України від 25 червня 2018 року № 676, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 11 вересня 2018 року за № 1028/32480
- Про затвердження Положення про психологічну службу у системі освіти України. Наказ Міністерства освіти і науки України від 22 травня 2018 року № 509, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 31 липня 2018 року за № 885/32337.
-
Постанови КМУ
- Деякі питання професійного розвитку педагогічних працівників. Постанова Кабінету Міністрів України від 29 липня 2020 року № 672. URL
- Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників. Постанова Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року № 800, із змінами, внесеними згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2019 року №
- Про затвердження Положення про сертифікацію педагогічних працівників. Постанова Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 року № 1190. URL:
- Про деякі питання державних стандартів повної загальної середньої освіти. Постанова Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2020 року № 898. URL
- Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах. Постанова Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011 року № 872, із змінами, внесеними згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 09 серпня
-
Розпорядження КМУ
- Розпорядження від 03.03.2021р. № 167-р "Про схвалення Концепції розвитку цифрових компетентностей та затвердження плану заходів з її реалізації
- Про схвалення Концепції розвитку охорони психічного здоров’я в Україні на період до 2030 року. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 року № 1018-р. URL
- Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 року № 988-р. URL
- Про схвалення Концепції розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти). Розпорядження Кабінету Міністрів України від 05 серпня 2020 року № 960-р. UR
-
Закони України
- Планування роботи установи
- Вебінари
-
Траєкторія професійного розвитку
- Банк ресурсів професійного зростання
-
Нормативно-правова база
- Закон України "Про освіту" (розділ VII, стаття 59)
- Рамка безперервного професійного розвитку вчителів
- Процедура планування підвищення кваліфікації
- Лист МОНУ від 04.11.2019р. №1/9-683 "Щодо підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників"
- Лист МОНУ від 04.03.2020р. №1/9-141 " Щодо півдвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти"
- Постанова КМУ від 27.12.2019р. №1133 " Про внесення змін до Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників"
- Постанова КМУ від 21.08.2019р.№800 "Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників"
- Презентація МОН "Можливості для вчителів : підвищення кваліфікації"
-
Анонс заходів з підвищення професійного розвитку педагогів
- Тренінги для практичних психологів та педагогів
- Курси підвищення кваліфікації для педагогів англійської мови, які викладають у 5-6 кл.
- Про підвищення кваліфікації педагогічних працівників ЗДО (листопад-грудень 2023р. ІМЗО)
- Про підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів дошкільної освіти
- Про проведення опитування щодо здійснення інноваційної та дослідно-експериментальної освітньої діяльності
- Про онлайн-опитування вчителів "Готовність та потреби вчителів щодо використання цифрових засобів та ІКТ в умовах війни"
- Про участь у проєкті "Вивчай та розпізнавай: інфомедійна грамотність в освіті"
- Про проведення Всеукраїнського методологічного семінару
- Про проведення семінару-практикуму
- Про проведення Вернісажу методичної творчості педагогів ЗДО
- Про проведення обласного семінару-презентації для вчителів англійської мови
- Щодо проведення форуму керівників-новаторів
- Про проведення Великого біологічного колоквіуму «Сучасні методи навчання у процесі викладання біології»
- Безкоштовні вебінари для педагогів , які викладають навчальні предмети та інтегровані курси
- І Всеукраїнська науково- практична конференція " Нова українська школа: від теорії до практики"
- Заходи із STEM-освіти.
- Про проведення вебінарів
-
Програми та матеріали
- Розвиток професійних компетентностей вихователя ЗДО
- Сучасні цифрові інструменти для вчителів
- Створення власного електронного ресурсу як інструменту професійного розвитку педагога
- Сертифікація педагогічних працівників-2024 як дієвий інструмент професійного розвитку
- Розвиток професійної компетентності вихователя ЗДО
- STEM освіта в початковій школі
- Способи проведення опитування на уроці
- Інформаційна та кібербезпека в Інтернеті
- Інтегроване заняття як основна форма інтегрованої навчально-пізнавальної діяльності в закладі дошкільної освіти
- Педагогічна інтернатура
- Педагогіка партнерства: основні принципи та дієві методи залучення до спільної діяльності.
- Впровадження STEM – освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти та НУШ.
- Створення блогу (сайту) та його використання у професійній діяльності педагога
- Організація інклюзивного навчання осіб з ООП у ЗДО
- Атестація педагогічних працівників за новим Положенням. Крок за кроком.
- Створення навчальних планів та навчальних програм в конструкторі навчальних програм НУШ.
- Формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах позашкільної освіти
- Моніторинг якості освіти у закладі позашкільної освіти
- Оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів за новим Державним стандартом базової середньої освіти. Порядок заповнення сторінок класного журналу(громадянська та історична галузь)
- Оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів за новим Державним стандартом базової середньої освіти. Порядок заповнення сторінок класного журналу(мистецька галузь).
- Зразки оформлення документів
- Формуємо Програму професійного розвитку педагогічних працівників на 2023р.(заходи з неформальної освіти)
- Щоденник- помічник професійного зростання учителя
- ЗРАЗОК СЕРТИФІКАТА про підвищення кваліфікації
-
Координація професійних спільнот
- Нормативно-правове забезпечення діяльності ПС
-
Гуманітарний цикл
-
Методичні рекомендації
- Як заповнювати свідоцтво досягнень учнів 5-6 класів
- Українська література 6 клас. (електронний підручник,презентації до уроків та календарно-тематичне планування) уроків
- Література рідного краю в школі: проблеми, значення і підходи
- Заповнення журналів , перевірка зошитів, оцінювання.
- Електронний супровід для вчителів. Українська література 5 клас. ( електронний варіант, календарно-тематичне планування, презентації)
- Методичні рекомендації щодо вивчення зарубіжної літератури в закладах загальної середньої освіти області у 2022/2023 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо викладання української мови та літератури у закладах загальної середньої освіти в 2022/2023 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо вивчення української мови та літератури у 2021/2022 н.р.
- Методичні рекомендації щодо вивчення зарубіжної літератури у ЗЗСО у 2021/2022н.р.
- Напрацювання професійної спільноти
- Офіційні ресурси та самоосвіта педагогів
- На допомогу педагогу
- ПЛАН РОБОТИ ПС НА 2023/2024 н.р.
- План роботи ПС на 2022/2023 н.р.
- ПЛАН РОБОТИ ПС НА 2021/2022 н.р.
-
Методичні рекомендації
- Іноземні мови
-
Суспільний цикл
-
Методичні рекомендації
- Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу з історії, правознавства, громадянської освіти в закладах загальної середньої освіти області у 2022/2023 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу з історії, правознавства, громадянської освіти в закладах загальної середньої освіти області у 2021/2022 навчальному році
- Напрацювання професійної спільноти
- ПЛАН РОБОТИ ПС НА 2023/2024 н.р.
- План роботи ПС на 2022/2023 н.р.
- ПЛАН РОБОТИ ПС НА 2021/2022 н.р.
-
Методичні рекомендації
-
Природничий цикл
-
Методичні рекомендації
- Методичні рекомендації щодо викладання предмета «Основи здоров’я» у 2022/2023 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу з інтегрованого курсу «Пізнаємо природу»/ «Природничі науки»/ «Довкілля» у 2022/2023 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо вивчення біології та екології у 2022/2023 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу з економіки у 2022/2023 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу з хімії у 2022/2023 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу з географії у 2022/2023 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу з географії у 2021/2022 навчальному році
- Методичні рекомендації про викладання основ здоров’я у 2021/2022 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо вивчення з хімії у 2021/2022 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу з економіки у 2021/2022 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо вивчення біології, природознавства, біології та екології у 2021/2022 навчальному році
- ПЛАН РОБОТИ ПС НА 2023/2024 н.р.
- План роботи ПС на 2022/2023 н.р.
- ПЛАН РОБОТИ ПС НА 2021/2022 н.р.
-
Методичні рекомендації
-
Фізико-математичний цикл та інформатика
-
Методичні рекомендації
- Методичні рекомендації щодо викладання інформатики в у 2022/2023 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо викладання фізики та астрономії у 2022/2023 навчальному році
- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо вивчення шкільного курсу МАТЕМАТИКИ у 2022/2023 н.р.
- Методичні рекомендації вивчення шкільного курсу математики у 2021/2022 н.р.
- Методичні рекомендації щодо викладання фізики та астрономії у 2021/2022 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо викладання інформатики у 2021/2022 навчальному році
- ПЛАН РОБОТИ ПС НА 2023/2024 н.р.
- ПЛАН РОБОТИ ПС НА 2021/2022н.р.
-
Методичні рекомендації
-
Початкові класи
-
Методичні рекомендації
- Методичні рекомендації щодо викладання предметів освітньої галузі «Мистецтво» у 2021/2022 навчальному році (початкова школа)
- Методичні рекомендації щодо заповнення Класного журналу учнів початкових класів
- Методичні рекомендації щодо вивчення навчальних предметів та організації освітнього процесу у початковій школі ЗЗСО у 2021/2022 н.р.
- Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти(наказ МОНУ №813 від 13.07.2021р.)
- ПЛАН РОБОТИ ПС НА 2023/2024 н.р.
- ПЛАН РОБОТИ ПС НА 2022/2023 н.р.
- ПЛАН РОБОТИ ПС НА 2021/2022 н.р.
-
Методичні рекомендації
- Художньо-естетичний цикл
-
Технологічний цикл
-
Методичні рекомендації
- Методичні рекомендації щодо викладання предмета «Захист України» у 2022/2023 н.р.
- Методичні рекомендації щодо викладання трудового навчання, технологій та креслення у 2022/2023 н.р.
- Методичні рекомендації про викладання трудового навчання (технології) та креслення у 2021/2022 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо викладання предмета «Захист України» у 2021/2022 н.р. Методичні рекомендації щодо проведення заходів військово-патріотичного спрямування
- ПЛАН РОБОТИ ПС НА 2023/2024 н.р.
- ПЛАН РОБОТИ ПС НА 2022/2023 н.р.
- ПЛАН РОБОТИ ПС НА 2021/2022 н.р.
-
Методичні рекомендації
-
Практичні психологи та соціальні педагоги
-
Методичні рекомендації
- Навчально-методичний посібник "Як ти? Уроки з психології для школярів (10-14 років)"
- Словник сленгів, за якими сховалося насильство
- Психологічна підтримка дітей дошкільного віку з ООП (Відеоканал підтримки дітей з ООП))
- Нова документація практичного психолога та соціального педагога
- Документація практичного психолога
- Путівник психолога у НУШ
- Матеріали для використання в роботі працівниками психологічної служби
- Циклограма діяльності психологічної служби (методрекомендації)
- Лист МОНУ №1/12492-23 від 21.08.2023р. "Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти у 2023/2024 н.р."
- Сайти для практичних психологів та соціальних педагогів
- Лист МОНУ від 02.08.2022р. №1/8794-22 " Щодо діяльності психологічної служби у системі освіти в 2022/2023 н.р."
- Перелік навчальної літератури та програм рекомендованих до використання
- Методичні рекомендації щодо діяльності практичних психологів та соціальних педагогів закладів освіти у 2022/2023 н.р.
- Лист МОН 1/3872-22 від 04.04.2022 "Про методичні рекомендації «Перша психологічна допомога. Алгоритм дій»
- Лист МОН від 29 березня 2022 р. № 1/3737-22 « Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні»
- Психопедагогічних рекомендацій для роботи з дітьми 6–11 років від 30 березня 2022 року
- Як організувати роботу з учнями та їх психологічну підтримку в умовах війни: рекомендації Державної служби якості освіти від 30 березня 2022 року
- Лист Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи Національної академії педагогічних наук України від 14.03.2022 № 32 «Про організацію соціально-психологічної допомоги працівниками психологічної служби»
- Нормативи часу на основні види роботи практичного психолога
- Наказ МОН України від 22.05.2018 № 509 "Про затвердження Положення про психологічну службу у системі освіти України"
- Методичний кейс спільноти
- ПЛАН РОБОТИ на 2023/2024 н.р.
- ПЛАН РОБОТИ ПС НА 2023/2024 н.р.
- ПЛАН РОБОТИ ПС НА 2021/2022 н.р.
-
Методичні рекомендації
- Керівники гуртків ПЗО
- Школа професійного зростання
- Логопеди
- Педагоги, що працюють з дітьми з ООП
- Вихователі ЗДО
- Музичні керівники ЗДО
- Управлінська студія
- Методична студія
- На допомогу голові ПС
- Подолання освітніх втрат
-
Консультативна підтримка педагога
- Індивідуальна освітня траєкторія
-
Сертифікація
- Сертифікація- 2023
- Методичні рекомендації щодо заповнення учасником сертифікації анкети самооцінювання власної педагогічної майстерності
- На допомогу педагогу, який бере участь у сертифікації
- Наказ №3 від 04.01.2022р "Про деякі питання проведення сертифікації в 2022році"
- Наказ ДСЯОУ від 01.03.2019р.№01-11/10 " Про затвердження форми експертного висновку та методичних рекомендацій експертам щодо дїї заповнення"
- Наказ ДСЯОУ від 01.03.2019р.№01-11/9 "Про затвердження методики експертного оцінювання професійних компетентностей учасників сертифікації"
- Наказ ДСЯОУ від 01.04.2019р. № 01-11/16 "Про затвердження форми анкети самооцінювання професійних компетентностей учасників сертифікації"
- Наказ МОНУ відт 30.05.2019р. №755 " Про затвердження методичних рекомендацій щодо створення , змісту та завантаження Е-портфоліо"
- Нормативно-правова база
-
Інституційний аудит
- Порадник для директорів ЗДО. Як створити внутрішню систему забезпечення якості освіти
- Самооцінювання освітніх та управлінських процесів закладу загальної середньої освіти
- Формування безпечного освітнього середовища в освітньому закладі
- Абетка для директора. Рекомендації до побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у ЗЗСО
- Наказ МОНУ №1480 від 30.11.2020р. "Про затвердження Методичних рекомендацій з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у ЗЗСО"
- Інституційний аудит школи: що варто знати засновнику закладу загальної середньої освіти
- Наказ ДСЯОУ "Про затвердження переліку актів законодавства у сфері освіти, дотримання яких перевіряється під час проведення інституційного аудиту та позапланової перевірки ЗЗСО"
- Наказ ДСЯОУ №01-11/78 Методичні рекомендації з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах позашкільної освіти
- Наказ ДСЯОУ №01-11/71 Методичні рекомендації з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах дошкільної освіти
- Наказ МОНУ №17.від 09.01.2019 "Про затвердження Порядку проведення інституційного аудиту ЗЗСО"
-
Освітні програми
- Оновлено зміст навчальних програм 1-2, 3-4, 6-9,10-11 класи
- Лист МОНУ від 09.12.2019р. "Щодо освітніх програм у закладах дошкільної освіти"
- Методичні рекомендації щодо формування освітньої програми закладу дошкільної освіти
- Наказ МОНУ від 20.04.2018 № 408 Про затвердження типових освітніх програми ЗЗСО ІІІ ступеня
- Наказ МОНУ від 20.04.2018 № 405 Про затвердження типових освітніх програми ЗЗСО ІІ ступеня
- Наказ МОНУ від 08.10.2019 №1273 Про затвердження типових освітніх програм для 3-4 класів ЗЗСО
- Наказ МОНУ від 08.10.2019 №1272 Про затвердження типових освітніх програм для 1-2 класів ЗЗСО
-
Супервізія
- Типове положення про проведення супервізії
- Супервізія- новий інструмент професійної підтримки педагогічних працівників. (консультування)
- Супервізія: професійна підтримка і професійний розвиток педагогів: порадник для супервізорів (наставників).
- Наказ МОН від 18.10.2019 № 1313 “Деякі питання організації та проведення супервізії”
-
Індивідуальна форма навчання
- Екстернатна форма здобуття освіти
- Організація екстернатної форми навчання
- Організація індивідуальної форми навчання учнів(консультування)
- Наказ МОНУ від 10.07.2019р.№955 " Про внесення змін до наказу МОНУ від 12.01. 2016р. №8 "ПРо затвердження Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах""
-
Інклюзивне навчання
-
Методичні рекомендації
- Путівник для батьків дітей з особливими освітніми потребами
- Створення ресурсних кімнат у ЗЗСО(методрекомендації)
- Впроваджуємо інклюзію у закладі освіти
- Постанова КМУ від 15.09.2021р. №957 "Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у ЗЗСО"
- Уряд спростив умови організації інклюзивного навчання
- Як розпочати навчання в інклюзивному класі або групі?
- Інклюзивна освіта "Від А до Я" .Порадник для вчителів та батьків.
- Як зміниться інклюзивне навчання у 2022 році
- Заходи з підвищення кваліфікації
- Нормативно-правова база організації інклюзивного навчання
- Орієнтовна(заповнена форма) індивідуальна програма розвитку дитини
- Індивідуальна програма розвитку
- Новий порядок організації інклюзивного навчання з 01.01.2022року
- Організація інклюзивного навчання у 2022році
- Навчальні та корекційні програми для навчання дітей з ООП
- Інструкції
- Навчально-методичні посібники
- Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу дітей з ООП у 2022/2023 н. р.
- Перелік документів , які необхідні з проходження комплексної оцінки для дітей з ООП
- Портал "Україна. Інклюзія. Система автоматизації роботи ІРЦ"
- Організація інлюзивного навчання у ЗДО
-
Методичні рекомендації
-
Педагогічна інтернатура
- Збірка "Педагогічна інтернатура"(для учителів початкових класів НУШ)
- Діагностичний інструментарій для інтерна
- Кейс для педагога -наставника
- Наставництво: професійна підтримка та розвиток педагогів
- План заходів з педагогічної інтернатури у ЗЗСО
- Програма педагогічної інтернатури на 2023/2024 н.р.(зразок)
- Памятка для інтерна
- Банк даних проходження педагогічної інтернатури
- Методичні рекомендації щодо організації заходів педагогічної інтернатури у закладах освіти
- Зразок проєкту наказу про організацію педагогічної інтернатури
- Відеохаб "Навчаємося разом" Програма "Наставництво"
- Положення про педагогічну інтернатуру
- Інформуємо про педагогічну інтернатуру
-
НУШ
- Нормативно-правова база
- На допомогу педагогам
- Путівник . НУШ:базова середня освіта
- Психолог у НУШ: радісно та впевнено руш! Путівник психолога в Новій українській школі
- Нова українська школа: путівник для учителя 5-6 класи
- Навчально-методичні матеріали для забезпечення НУШ(Держстандарт, накази МОНУ, навчальні плани, програми, оцінювання 5-6 класи)
- ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ СУПРОВОДУ РЕАЛІЗАЦІЇ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
- Методичний путівник учителя нової української школи ( освітня галузь- фізична культура))
- Методичний путівник учителя нової української школи ( мистецька освітня галузь)
- Методичний путівник учителя нової української школи ( інформатична освітня галузь)
- Методичний путівник учителя нової української школи ( технологічна освітня галузь)
- Методичний путівник учителя нової української школи( громадянська та історична освітня галузь)
- Методичний путівник учителя нової української школи( соціальна і здоров'язбережувальна освітня галузь)
- Методичний путівник учителя нової української школи( природнича освітня галузь)
- Методичний путівник учителя нової української школи( математична освітня галузь)
- Методичний путівник учителя нової української школи( мовно-літературна освітня галузь)
- Методичний путівник психолога нової української школи
- Методичний путівник класного керівника нової української школи
- Методичний путівник керівника нової української школи
- Маршрутизатор дій педагога Нової української школи: інструкція -порадник
- Нова українська школа: порадник для вчителя / за заг. ред. Н. М. Бібік. Київ: Літера ЛТД, 2019. 208 с.
- Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів , які відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти
-
Виховна робота
- Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2023/2024 навчальному році
- Про річницю повномаштабного російського військового вторгнення в Україну
- Про методичні рекомендації щодо організації змістовного відпочинку дітей та учнівської молоді у період зимових канікул
- Наказ МОНУ №527 від 06.06.2022р. "Продеякі питання національно-патріотичного виховання в закладах освіти України та визнання таких, що втратили чинність, наказу МОНУ від 16.06.2015р.№641
- Цікаві факти про український прапор, які варто знати
-
Дошкільна освіта
-
Методичні рекомендації
- Моніторинг якості освіти в закладі дошкільної освіти (на допомогу керівникам)
- Методичний посібник до парціальної програми "Вчимося жити разом" (4 -6-7 років)
- Методичні рекомендації щодо зарахування , переведення та відрахування вихованців державних(комунальних)закладів дошкільної освіти в умовах воєнного стану (наказ МОНУ №1397 від 15.11.2023р.)
- Методичні рекомендації до оновленого Базового компонента дошкільної освіти
- Базовий копонент дошкільної освіти. Поради для організації освітнього процесу
- Корисний сайт на допомогу вихователям ЗДО(проєктна діяльність, гурткова робота, методичні розробки, свята, розвивальні ігри, програми, потішки, документація, майстер-класи, програми і ін.)
- Корисні матеріали для педагогів дошкільної освіти від ІППО
- Корисні платформи для вихователів ЗДО
- Планування роботи закладу дошкільної освіти на рік
- Портал"Україна.Інклюзія. Система авторизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів" (Батькам. Фахівцям. Документи)
- Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з ООП
- Порядок організації інклюзивного навчання у ЗДО
- Індивідуальна програма розвитку дитини
- Положення про заклад дошкільної освіти
-
Методичні рекомендації
-
Позашкільна освіта
- Лист ДНУ «ІМЗО» від 16.08.2023 № 21/08-1330 «Про методичні рекомендації щодо змісту та оформлення навчальних програм з позашкільної освіти»
- Методичні рекомендації для сучасного керівника гуртка ЗЗСО та позашкільної освіти
- Лист МОНУ від 27.07.2022 №1/8507-22 "Про організацію освітньої діяльності в закладах позашкільної освіти у 2022/2023 н.р."
- Інноваційна діяльність
- Конкурси педагогічної майстерності
-
Дистанційне навчання
- Онлайн-ресурси опитування
-
Методичні рекомендації
- Освітні дистанційні платформи для учнів та учителів
- Методичні рекомендації з організації дистанційного навчання
- Методичні рекомендації щодо організації дистанційного навчання
- Платформи та сервіси дистанційного навчання
- Відеоінструкції щодо використання онлайн платформ для організації дистанційного навчання
- Бери і роби. Змішане та дистанційне навчання
- Як організувати дистанційне навчання учнів
- Нормативно-правова база організації дистанційного навчання
-
Атестація педагогічних працівників
- Нормативно-правова база організації та проведення атестації у 2023/2024 н.р.
- Порядок заповнення атестаційних листів у 2023р.
- Зразок написання характеристики на учителя
- Зразок характеристики на директора навчального закладу
- Нові правила проходження атестації згідно нового Положення (для ознайомлення)
- Картка вивчення діяльності педагога ЗЗСО у міжатестаційний період
- картка вивчення професійної діяльнорсті педагога ЗПО у міжатестаційний період
- Картка вивчення професійної діяльності педагога ЗДО у міжатестаційний період
- Зразок. Списки педагогів на атестацію
- Зразок заходів з організації та проведення атестації педагогічних
- Зразок плану роботи АК
- Схема організації проведення атестації педагогічних працівників
- Положення про атестацію педагогічних працівників
- Атестація бібліотекарів навчальних закладів
- Порядок денний підсумкового засідання АК
- Атестація : крок за кроком
- Методичні рекомендації МОНУ щодо заповнення атестаційних листів
-
Медіаграмотність педагогів
- Корисні ресурси з медіаграмотності для педагогів
- 11 технологій штучного інтелекту , які зможуть зробити навчання ефективним
- Безкоштовний сервіс Flippity.com для використання під час навчання
- Інтернет-ресурси для створення інтерактивних вправ і тестових завдань
- 26 інструментів для створення інтерактивних презентацій
- ДПА, ЗНО
- Організація роботи класного керівника
- Подолання освітніх втрат
- Консультуємо!!!
-
Психологічна підтримка
- Анкетування
- Тестування
-
Психологічна просвіта
- Як говорити з дітьми про війну
- Запобігання та протидія проявам насильства
- Як допомогти під час збройної агресії
- Поради для вчителів, які працюють із дітьми під час війни
- Школа безпеки "ТЯМ"- новий простір для фомування культури безпеки, доступний для усіх.
- Поради вчителю під час повітряної тривог
- Як підтримати дитину у разі бомбардування
- Як заспокоїтми та відволікти дитину під час війни
- Як допомогтим дітям впоратися з втратою, горем і відчуттям болю
- Як говорити з дітьми про війну
- Як підтримати підлітка у кризовій ситуації.
- Як допомогти дитині , яка перебуває в стресі
- Як розмовляти з дитиною, якщо під час війни хтось загинув
- Як говорити з дітьми про війну
- Протидія булінгу
- Анонімне консультування
-
Методичні рекомендації
- Корисні матеріали по булінгу
- Три гри-енерджайзери для середньої школи
- Чотири гри - енерджайзери для молодшої школи
- "Біла ворона": як особистості вижити у колективі
- Непопулярно про мотивацію. Чому дитина не вчиться
- Коротка пам’ятка для вчителів, які працюють із дітьми під час війни. 9 правил
- Як допомагати собі та дітям
- 14 вправ, щоб розвантажити мозок (1-5 класи)
- Як не говорити з підлітком
- Картки почуттів та потреб для практики ННС
- Психологічна підтримка у військовий час
- Робота з батьками
-
Організація освітнього процесу у 2022/2023, 2023/2024 н.р
- Оцінювання навчальних досягнень учнів
- Про перерахунок шкільних оцінок з іноземних систем оцінювання
- 2023-2024 н.р.: акценти для заступника директора школи
- Електронні версії підручників для учнів 1-11 класів (2023/2024 н.р.)
- Лист МОНУ від 16.08.2023р. № 1/12186-23 "Про організацію 2023/2024 н.р. в закладах загальної середньої освіти"
- Розробляємо освітню програму закладу на 2023/2024 н.р.
- Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних дисциплін на 2023/2024 н.р.
- Інструкція з ведення ділової документації у закладах освіти в електронній формі
- Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у ЗЗСО у 2022/2023н.р. Створення навчальної програми.
- Лист МОНУ від 22.06.2022р. №1/6887-22 "Щодо збереження мережі закладів дошкільної освіти та захисту прав їх працівників"
- Лист МОНУ від 02.04.2022р. №1/3845-22 " Про рекомендації для працівників закладів дошкільної освіти на період дії воєнного стану в Україні"
- Лист МОНУ від 06.09.2022р. "Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 н. р." ей
- Лист МОНУ від 02.04.2022р. №1/3845-22 " Про рекомендації для працівників закладів дошкільної освіти на період дії воєнного стану в Україні"
- Лист МОНУ від 29.03.2022р. №1/3737-22 "Про забезпечення психологічного супроводук учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні"
- Лист МОНУ від 17.03.2022р. № 1/3475-22 "Про зарахування до закладів дошкільної освіти дітей із числа внутрішньо переміщених осіб"
- Наказ МОНУ від 20.02.2002р №128 (нормативи наповнюваності груп ДНЗ, класів на вивчення окремих предметів)
- Наказ МОНУ від 28.03.2022р. №274"Про деякі питання здобуття загальної с6ередньої освіти та освітнього процесу в умовах воєнного стану"
- Оновлено зміст навчальних програм 1-2, 3-4, 6-9,10-11 класи
- Типові освітні програми для 1-11 класів
- Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти(наказ МОЗУ від 25.09.2020р.№2205)
- Родзинки педагогічного досвіду
-
Фотогалерея
- Легкоатлетичний забіг "Сильні духом" 14.09.2023р.
- Консультування "Організація діяльності інклюзивних груп у ЗДО"
- Нарада із учителями фізичної культури щодо організації та проведення Олімпійського тижня
- Нарада із заступниками керівників та методистами ЗДО. 25.08.2023р.
- Інструктивно-методичні наради з 17-22.08.2023р.
- Серпнева конференція- 2023
- Семінар-практикум вихователів ЗДО
- Семінар учителів ПС природничих дисциплін
- Семінар ПС художньо -естетичного циклу
- Семінар ПС Методична студія
- Семінар ПС гуманітарного циклу
- Семінар ПС фізико-математичного циклу
- Міжнародний конкурс Колосок
- Навчання педагогів
- Впровадження інноваційних технологій у освітній процес 04.10.23, 23.10.23.
- Публічні закупівлі
- На допомогу педагогам
-
Всеукраїнські учнівські олімпіади з навчальних предметів та конкурси
-
Остаточні результати учнівських олімпіад
- Остаточні результати Всеукраїнської учнівської олімпіади з правознавства
- Остаточні результати Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії
- Остаточні результати Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики
- Остаточні результати Всеукраїнської учнівської олімпіади з біології
- Остаточні результати Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії
- Остаточні результати Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики
- Остаточні результати Всеукраїнської учнівської олімпіади із зарубіжної літератури
- Остаточні результати Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики
- Остаточні результати Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури
- Остаточні результати Всеукраїнської учнівської олімпіади з економіки
- Остаточні результати Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії
- Результати конкурсів
-
Остаточні результати учнівських олімпіад
- Оголошення
-
Розмовний клуб "З Україною в серці"
- Заходи з популяризації української мови
- Презентації роботи розмовного клубу
- «Мова –це кордон і зброя, дім і фортеця, шлях з минулого у майбутнє….» (Ірина Фаріон)
- Єдиний скарб у тебе – рідна мова...
- Мова -краса спілкування...
- Наша мова-це саме життя....
- Мова -це наш захист!
- Поезіє, з душі моєї лийся...
- Формули ввічливості у системі мовного етикету.
- Незабутні години спілкування….
- З любов'ю до української мови ( урочисте відкриття розмовного клубу)
- Програма роботи розмовного клубу "З Україною у серці"
- Оголошення про створення та організацію роботи розмовного клубу
- Листи уповноваженого із захисту державної мови
-
Реєстр сертифікатів
- 2021 рік
- 2022 рік
-
2023 рік
- Впровадження STEM-освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти та НУШ.
- Реалізація державної політики в сфері реформування загальної середньої освіти у контексті завдань Концепції НУШ
- Надання якісної психо-соціальної допомоги учасникам освітнього процесу в період правового режиму воєнного стану
- Атестація педагогічних працівників за новим Положенням. Крок за кроком.
- Організація інклюзивного навчанння як комплексний процес у забезпеченні рівного доступу до якісної освіти дітям з ООП
- Сучасні підходи до організації освітнього процесу у закладі дошкільної освіти
- Формування ключових компетентностей на уроках української мови , української та зарубіжної літератури
- Створення та використання блогу (сайту) в професійній діяльності педагога
- Створення власного електронного ресурсу
- Впровадження Концепції НУШ на уроках фізкультури
- Конструктор навчальних програм
- Педагогіка партнерства: основні принципи та дієві методи залучення до спільної діяльності
- Вернісаж методичної творчості педагогів закладів дошкільної освіти
- Інструменти виявлення та подолання навчальних втрат
- Організація інклюзивного навчання осіб з ООП у ЗДО
-
2024 рік
- Роль інформальної освіти у професійному становленні молодого педагога
- Використання інноваційних технолоній в освітньому процесі як вагомого чинника підвищення рівня якості освіти
- Наукова конференція "Формула української Перемоги"
- Формування емоційного інтелекту дітей дошкільного віку як підгрунтя формування соціально-психологічної та соціально –громадянської компетентностей
- Проєктна діяльність на уроках природничих дисциплін
- Використання іноваційних технологій при викладанні предметів
- Корекційно-розвиткова робота як комунікативна спрямованість навчального процесу в освітніх закладах
- Сучасні цифрові інструменти для вчителів
- Розвиток професійної компетентності
- Способи оцінювання на уроці
- Інформаційна та кібербезпека в Інтернеті
- Впровадження STEM освіти в початковій школі
- Шевченкове слово у серці моєму
- Самоорганізуючий навчальний простір для викладання предмета та підвищення професійної компетентності педагогів
- Розвиток професійної компетентності вихователя закладу дошкільної освіти
- Державний стандарт загальної середньої освіти; вивчення та впровадження
- STEM-ОСВІТА як напрям модернізації освітнього середовища. Впровадження STEM освіти на уроках предметів природничого циклу
- Сертифікація педагогічних працівників як дієвий інструмент професійного розвитку
- Національно-патріотичне виховання в позашкільному закладі освіти в умовах воєнного стану
- Інтегроване заняття як основна форма інтегрованої навчально-пізнавальної діяльності в закладі дошкільної освіти
-
Консультативна підтримка керівників освітніх закладів
-
На допомогу
- Від керівника до лідера: практичні поради для керівників
- Методичні рекомендації щодо організації роботи сайту закладу освіти .
- Цюман Т.П., Бойчук Н.І. Кодекс безпечного освітнього середовища
- Виховуємо академічну доброчесність в школі. Методичні вказівки для вчителя.
- Абетка для директора. Рекомендації до побудови ВСЗЯО у ЗЗСО " 2021р.
-
Методичні рекомендації
- Моніторинг якості освіти в закладі дошкільної освіти (на допомогу керівникам)
- Вебсайт "Методична вітальня з питань дослідницької діяльності в закладах освіти (ресурс для керівників та предагогічних працівників)
- Методичні рекомендації щодо застосування професійного стандарту "Керівник(директор) ЗЗСО"
- Наказ МОН, молоді та спорту України №1059 від 01.10.2012р. "Про затвердження Примірної інструкції з діловодства у ДНЗ"
- Наказ МОНУ №496 від 03.06.2008р.ю "Про затвердження Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11(12) -х класів ЗНЗ
- Методичні рекомендації щодо організації заходів педагогічної інтернатури у закладах освіти
-
Розроблення документів
- Як заповнювати свідоцтво досягнень учнів 5-6 класів
- Як розробити стратегію розвитку школи.
- Розробляємо освітню програму закладу на 2023/2024н.р.
- Як створити освітню програму
- На допомогу голові атестаційної комісії
- Лист-роз’яснення МОН №1/9-596 від 03.10.2018р. щодо застосування окремих положень Інструкції з діловодства у закладах загальної середньої освіти
- ДСТУ 4163:2020 "Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів"
- Наказ МОНУ від 25.06.2018р.№676 "Про затвердження Інструкції з діловодства у ЗЗСО
- Зразки документів по атестації 2023/2024р.
-
На допомогу