Організація корекційно-розвиткової роботи з дітьми з ООП у закладі дошкільної освіти
Одним із найважливіших елементів розвитку дитини є мова. Дошкільний вік - це період активного засвоєння дитиною навичок мовлення та спілкування, становлення і розвиток всіх сторін мовлення - фонетичної, фонематичної, лексичної, граматичної.
Якщо мова дитини чиста, правильна, дитина вільно спілкується з оточуючими. Розлади мовлення можуть привести до проблем у навчанні і спілкуванні.
Надзвичайно важливо своєчасно допомогти дитині у виправленні мовленнєвої вади. Помічником для батьків у вирішенні цієї проблеми стане учитель-логопед, який своєчасно допоможе дитині впоратися з мовленнєвими порушеннями.
Про причини виникнення мовленнєвих порушень у розвитку дитини, основні завдання та зміст корекційно-розвиткових занять з дітьми з ООП йшлося на міському семінарі учителів-логопедів «Корекційно-розвиткова робота як комунікативна спрямованість навчального процесу в освітніх закладах міста», який відбувся 27 березня на базі ЗДО «Ромашка» згідно з планом роботи міського центру професійного розвитку педагогічних працівників на 2023/2023н.р. (консультант Іванова Т.М.)
Протягом семінару учителі-логопеди переглянули корекційно-розвиткові заняття з дітьми старшої групи (Ткач С.А), поділилися досвідом проведення індивідуальних та групових занять з дітьми з порушеннями мовлення (Паламарчук Я.В.). В ході жвавої дискусії обговорили шляхи удосконалення корекційно-розвиткової роботи з урахуванням індивідуальних особливостей дітей з особливими освітніми потребами (Даскальчук Л.В.). У своїх виступах учасники семінару приділили особливу увагу належній корекційно-розвитковій роботі логопеда та тісній співпраці з усіма учасниками освітнього процесу.