Інформальна освіта як складова підвищення рівня професійних якостей педагога
Інформальна освіта(самоосвіта) відіграє суттєву роль у професійному становленні молодого педагога ЗДО, пропонуючи йому численні можливості для розширення знань, навичок та компетенцій. Це досягається шляхом розширення знань та навичок, налагодження зв'язків з іншими педагогами, підвищення впевненості у собі.
25 квітня 2024 року на базі ЗДО «Ромашка» відбулося засідання професійної спільноти «Методична вітальня «Паросток надії»» для молодих вихователів закладів дошкільної освіти «Роль інформальної освіти у професійному становленні молодого педагога».
У презентації консультанта МЦПРПП Т. М. Іванової «Підвищення професійної компетентності молодого вихователя ЗДО шляхом самоосвітньої діяльності» було висвітлено наступні питання: актуальність інформальної освіти, її неперервний характер, основні завдання, форми та види діяльності, критерії оцінювання та модернізація системи освіти, яка вимагає суттєвих і якісних змін у практиці роботи педагога.
Керівник професійної спільноти Химич С.С. обговорила з молодими колегами питання організації роботи у літній період та дотримання інструкцій з безпеки життєдіяльності дітей в умовах воєнного стану. Особливу увагу приділила алгоритму дій дорослих під час повітряної тривоги. Розробила для слухачів відповідну пам’ятку та брошуру «Безпека життєдіяльності в інструкціях».
Молоді педагоги поділилися власними здобутками під час панельної дискусії «Роль школи молодого вихователя у моєму професійному розвитку» та взяли участь у анкетуванні на визначення професійних та особистих якостей молодого вихователя.
На завершення засідання професійної спільноти Химич С.С. здійснила аналіз роботи за 2023/2024 навчальний рік та визначила завдання на новий навчальний рік.