A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальна установа
"Міський центр професійного розвитку
педагогічних працівників"
Новодністровської міської ради

Посібники, рекомендації для педагогів, які працюють з учнями з ООП

Дата: 04.06.2024 11:57
Кількість переглядів: 31

мм

Педагогічні працівники, які працюють з учнями з особливими освітніми потребами (20 з 24)

https://znayshov.com/FR/12442/592.JPG

Інклюзивна освіта: від основ до практики»: [монографія] / А.А. Колупаєва, О.М. Таранченко – К. : ТОВ «АТОПОЛ», 2016. – 152 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/3937/%D0%90%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%82-561x768.jpg

Асистент вчителя у закладі загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання: навчально-методичний посібник / А. А. Колупаєва та ін. – Харків : Видавництво «Ранок», 2019. — 216 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/6188/204.png

Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі : метод. посіб. / уклад. : О. В. Коган та ін. Харків : «Друкарня Мадрид», 2019. 110 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/19771/796.jpg

Співпраця вчителя та асистента вчителя в інклюзивному освітньому середовищі (методичні рекомендації) / Литвяк Д.М., Зленко Л.О. - Чернігів: ЧОІППО, 2023. - 66 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/12444/593.JPG

Практика асистента педагога: міжнародний й український контекст: результати дослідження / О.Федоренко, О.Мартинчук, Н.Софій, Г.Лук’янова, О.Кошіль, Т.Симоненко, Л.Байда, Ю.Найда. Київ — ФОП Парашин, 2020, 122 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/15786/705.jpg

Асистент учителя в інклюзивному класі: навчально-методичний посібник / Н.М.Дятленко, Н.З.Софій., О.В.Мартинчук, Ю. М. Найда, під заг. ред. М. Ф. Войцехівського. — К.: ТОВ Видавничий дім «Плеяди», 2015. — 172 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/4782/68.PNG

Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі: навчально-методичний посібник / Колупаєва А. А., Таранченко О. М. - Харків: Вид-во "Ранок", 2019. - 304 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/13797/669.png

Теорія та практика використання альтернативної комунікації для осіб з особливими освітніми потребами : навчально-методичний посібник. — Київ : ФОП Усатенко Г. В., 2021. — 80 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/9653/410.JPG

Організація індивідуальної освітньої траєкторії для дитини з особливими потребами в закладі загальної середньої освіти: навчально-методичний посібник / За ред. О.С.Голентовської, Житомир: Полісся, 2020. 132 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/8449/321.JPG

Поради вчителям щодо навчання дітей з особливими освітніми потребами у класі з інклюзивним навчанням : Методичні рекомендації / Укладач О. В. Гаяш. – Ужгород : Інформаційновидавничий центр ЗІППО, 2014. – 108 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/12653/600.JPG

Як зробити онлайн-уроки інклюзивними: практичні рекомендації /упорядники Н. Софій, О. Федоренко - Київ, 2021. - 28 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/11636/532.JPG

Корекційно-розвивальні технології навчання дітей з комплексними порушеннями розвитку /навчально-методичний посібник / Чеботарьова О. В., Блеч Г. О., Гладченко І. В., Бобренко І. В., Мякушко О. І., Сухіна І. В., Трикоз С. В. За наук. ред. О.В. Чеботарьової, О.І. Мякушко. – К.: ІСПП імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2020. – 558 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/11107/486.jpg

Практика взаємодії з батьками дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному просторі: метод. посіб. / уклад. : О. В. Коган та ін. Лисичанськ : ТОВ «ФОКСПРИНТ», 2021. 80 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/8473/326.JPG

Учні початкових класів із особливими освітніми потребами: навчання та супровід: навчально-методичний посібник / Прохоренко Л.І., Бабяк О.О., Засенко В.В., Ярмола Н.А. - Харків: Вид-во "Ранок", 2020. - 160 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/8475/327.jpg

Учні початкових класів із порушеннями зору: навчання та розвиток: навчально-методичний посібник / Костенко Т.М. - Харків: Вид-во "Ранок", 2020. - 128 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/4784/69.jpg

Навчання дітей із порушеннями зору: навчально-методичний посібник / Костенко Т. М., Гудим І. М.- Харків: Вид-во "Ранок", 2019. - 184 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/7349/281.png

Корекційно-розвиткова робота з учнями з порушеннями зору в умовах інклюзивної освіти : навчально-методичний посібник / за заг. ред. О.Е. Жосана. Кропивницький : КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2021. – 104 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/13044/623.png

Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: методика навчання інформатики в 4 класі осіб з порушенням зору на засадах компетентнісного підходу» / Костенко Т. М., Бабяк О. О.- Київ: Генеза, 2021. - 144 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/8477/328.jpg

Учні початкових класів із порушеннями слуху: навчання та розвиток: навчально-методичний посібник / Кульбіда С.В., Литовченко С.В., Жук В.В., Литвинова В.В. - Харків: Вид-во "Ранок", 2020. - 144 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/4787/70.jpg

Навчання дітей із порушеннями слуху: навчально-методичний посібник / Кульбіда С. В. та ін. - Харків: Вид-во "Ранок", 2019. - 216 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/13042/622.png

Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: методика навчання іноземної мови в початковій школі осіб з порушенням слуху на засадах компетентнісного підходу» / Гердик Г. М., Савчук О. О.- Київ: Генеза, 2021. - 96 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/8438/320.JPG

Учні початкових класів із розладами аутистичного спектра: навчання та розвиток : навчально-методичний посібник / І. В. Недозим. — Харків : Вид-во «Ранок», 2020. — 96 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/8479/329.jpg

Учні початкових класів із порушеннями інтелектуального розвитку: навчання та розвиток: навчально-методичний посібник / Чеботарьова О.В., Гладченко І.В. - Харків: Вид-во "Ранок", 2020. - 128 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/4801/74.PNG

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку / навчально-методичний посібник / авт.: Чеботарьова О. В. та ін.– К., ІСПП імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2020. – 88 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/8481/330.jpg

Учні початкових класів із тяжкими порушеннями мовлення: навчання та розвиток: навч.-метод. посіб. / Рібцун Ю.В. - Львів: Світ, 2020. - 264 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/7351/282.png

Корекційно-розвиткова робота з учнями з порушеннями опорно-рухового апарату в умовах інклюзивної освіти : навчально-методичний посібник / за заг. ред. О.Е. Жосана. Кропивницький : КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2021. – 96 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/5031/84.PNG

Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами: методичний посібник / Під заг. ред.Софій Н. З., – К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2015. – 66 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/5033/85.PNG

Інклюзивна освіта: навчальний посібник. / Порошенко М.А. - Київ: ТОВ "Агентство "Україна", 2019. - 300 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/6696/227.JPG

Сучасні засоби ІКТ підтримки інклюзивного навчання: навчальний посібник / [А. В. Гета, В. М. Заіка, В. В. Коваленко та ін.] ; за заг. ред. Ю. Г. Носенко. – Полтава : ПУЕТ, 2018. –261 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/6004/177.jpg

Нова українська школа: особливості організації освітнього процесу учнів початкової школи в інклюзивних класах: : навчально-методичний посібник / Миронова С.П. - Тернопіль: Астон, 2020 - 176 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/6460/214.png

Інноваційні технології в корекційній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами : навч.-метод. посібник / за заг. ред. Л. Галенко. Харків : Друкарня Мадрид, 2018. 110 c.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/8396/316.JPG

Розвиток професійних компетентностей педагогічних працівників, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами: нач.-метод.посіб. / Литвин І.М., Басик В.В., Гавриленко Т.Л., Галушко М.І. Черкаси: КНЗ "ЧОІПОПП ЧОР", 2020. 80 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/4334/31.PNG

Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка. Путівник для педагогів: Навчально-методичний посібник. /Колупаєва А.А., Таранченко О.М. – К.: «АТОПОЛ» – 2010.- 96 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/5685/123.JPG

Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі : метод. посіб. / уклад. : О. В. Коган та ін. Харків : «Друкарня Мадрид», 2019. 110 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/4789/71.PNG

Інклюзивне навчання: Інформаційний посібник для вчителів закладів загальної середньої освіти / упорядники: Софій Наталія Зіновіївна, Найда Юлія Михайлівна - Київ: 2019. - 59 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/4795/72.PNG

Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу для дітей з особливими потребами (вступ в інклюзію) / Л.Гупало, Р.Юськевич, - Львів: Навчально-методичний центр освіти м. Львова, 2013р. - 31 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/7252/276.png

Корекційно-розвивальні методики для роботи з дітьми з аутизмом: методичні рекомендації / укладачі: Литвяк Д.М., Зленко Л.О. - Чернігів: ЧОІППО ім. К.Д. Ушинського, 2020. - 73 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/5506/114.JPG

Кульбіда С.В. Кінетичні особливості української жестової мови / Ч. 1. - С.Кульбіда. - Жестівник української жестової мови : навчальний посібник. - К., 2017. - 38 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/5508/115.JPG

Кульбіда С.В. Кінетичні особливості української жестової мови / Ч. 2. - С. Кульбіда. - Жестівник української жестової мови : навчальний посібник. - К., 2017. - 38 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/5510/116.JPG

Кульбіда. С.В. Кінетичні особливості української жестової мови / Ч. 3. - С. Кульбіда. - Жестівник української жестової мови : навчальний посібник. - К., 2017. - 70 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/23898/862.JPG

Синдром дефіциту уваги і гіперактивності (СДУГ) у дітей: психолого-педагогічний супровід : навч.-метод. посіб. / Войтко В.В. - Кропивницький : КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2023. - 76 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/7153/261.JPG

Гіперактивна дитина в школі. Стратегії корекції поведінки та академічної успішності/ Ольга Ферт - Львівський національний університет імені Івана Франка, факультет педагогічної освіти, кафедра корекційної педагогіки та інклюзії, 2017 - 27 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/8363/310.JPG

Навчальний курикулум з інклюзивної освіти : Теорія та методика інклюзивного навчання. Модулі 1-3 / уклад. Л. М. Сидорів, за ред. С. М. Сидоріва. Івано-Франківськ : видавець Кушнір Г. М., 2020. 235 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/8365/311.JPG

Навчальний курикулум з інклюзивної освіти : Теорія та методика інклюзивного навчання. Модулі 4-6 / уклад. Л. М. Сидорів, за ред. С. М. Сидоріва. Івано-Франківськ : видавець Кушнір Г. М., 2020. 265 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/17294/743.JPG

Кінезіологічні вправи, як засіб розвитку для дітей з особливими освітніми потребами / Дніпровська академія неперервної освіти - Дніпро, 2022. - 28 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/17281/742.JPG

Психолого-педагогічна підтримка дітей із заїканням в умовах війни: навч.-метод. посіб. / Рібцун Ю. В.  – К. : ІСПП, 2022 - 24 с.

Завантажити

Педагогічні працівники, які працюють з учнями з особливими освітніми потребами (20 з 24)

https://znayshov.com/FR/12442/592.JPG

Інклюзивна освіта: від основ до практики»: [монографія] / А.А. Колупаєва, О.М. Таранченко – К. : ТОВ «АТОПОЛ», 2016. – 152 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/3937/%D0%90%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%82-561x768.jpg

Асистент вчителя у закладі загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання: навчально-методичний посібник / А. А. Колупаєва та ін. – Харків : Видавництво «Ранок», 2019. — 216 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/6188/204.png

Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі : метод. посіб. / уклад. : О. В. Коган та ін. Харків : «Друкарня Мадрид», 2019. 110 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/19771/796.jpg

Співпраця вчителя та асистента вчителя в інклюзивному освітньому середовищі (методичні рекомендації) / Литвяк Д.М., Зленко Л.О. - Чернігів: ЧОІППО, 2023. - 66 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/12444/593.JPG

Практика асистента педагога: міжнародний й український контекст: результати дослідження / О.Федоренко, О.Мартинчук, Н.Софій, Г.Лук’янова, О.Кошіль, Т.Симоненко, Л.Байда, Ю.Найда. Київ — ФОП Парашин, 2020, 122 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/15786/705.jpg

Асистент учителя в інклюзивному класі: навчально-методичний посібник / Н.М.Дятленко, Н.З.Софій., О.В.Мартинчук, Ю. М. Найда, під заг. ред. М. Ф. Войцехівського. — К.: ТОВ Видавничий дім «Плеяди», 2015. — 172 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/4782/68.PNG

Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі: навчально-методичний посібник / Колупаєва А. А., Таранченко О. М. - Харків: Вид-во "Ранок", 2019. - 304 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/13797/669.png

Теорія та практика використання альтернативної комунікації для осіб з особливими освітніми потребами : навчально-методичний посібник. — Київ : ФОП Усатенко Г. В., 2021. — 80 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/9653/410.JPG

Організація індивідуальної освітньої траєкторії для дитини з особливими потребами в закладі загальної середньої освіти: навчально-методичний посібник / За ред. О.С.Голентовської, Житомир: Полісся, 2020. 132 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/8449/321.JPG

Поради вчителям щодо навчання дітей з особливими освітніми потребами у класі з інклюзивним навчанням : Методичні рекомендації / Укладач О. В. Гаяш. – Ужгород : Інформаційновидавничий центр ЗІППО, 2014. – 108 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/12653/600.JPG

Як зробити онлайн-уроки інклюзивними: практичні рекомендації /упорядники Н. Софій, О. Федоренко - Київ, 2021. - 28 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/11636/532.JPG

Корекційно-розвивальні технології навчання дітей з комплексними порушеннями розвитку /навчально-методичний посібник / Чеботарьова О. В., Блеч Г. О., Гладченко І. В., Бобренко І. В., Мякушко О. І., Сухіна І. В., Трикоз С. В. За наук. ред. О.В. Чеботарьової, О.І. Мякушко. – К.: ІСПП імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2020. – 558 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/11107/486.jpg

Практика взаємодії з батьками дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному просторі: метод. посіб. / уклад. : О. В. Коган та ін. Лисичанськ : ТОВ «ФОКСПРИНТ», 2021. 80 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/8473/326.JPG

Учні початкових класів із особливими освітніми потребами: навчання та супровід: навчально-методичний посібник / Прохоренко Л.І., Бабяк О.О., Засенко В.В., Ярмола Н.А. - Харків: Вид-во "Ранок", 2020. - 160 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/8475/327.jpg

Учні початкових класів із порушеннями зору: навчання та розвиток: навчально-методичний посібник / Костенко Т.М. - Харків: Вид-во "Ранок", 2020. - 128 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/4784/69.jpg

Навчання дітей із порушеннями зору: навчально-методичний посібник / Костенко Т. М., Гудим І. М.- Харків: Вид-во "Ранок", 2019. - 184 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/7349/281.png

Корекційно-розвиткова робота з учнями з порушеннями зору в умовах інклюзивної освіти : навчально-методичний посібник / за заг. ред. О.Е. Жосана. Кропивницький : КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2021. – 104 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/13044/623.png

Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: методика навчання інформатики в 4 класі осіб з порушенням зору на засадах компетентнісного підходу» / Костенко Т. М., Бабяк О. О.- Київ: Генеза, 2021. - 144 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/8477/328.jpg

Учні початкових класів із порушеннями слуху: навчання та розвиток: навчально-методичний посібник / Кульбіда С.В., Литовченко С.В., Жук В.В., Литвинова В.В. - Харків: Вид-во "Ранок", 2020. - 144 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/4787/70.jpg

Навчання дітей із порушеннями слуху: навчально-методичний посібник / Кульбіда С. В. та ін. - Харків: Вид-во "Ранок", 2019. - 216 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/13042/622.png

Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: методика навчання іноземної мови в початковій школі осіб з порушенням слуху на засадах компетентнісного підходу» / Гердик Г. М., Савчук О. О.- Київ: Генеза, 2021. - 96 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/8438/320.JPG

Учні початкових класів із розладами аутистичного спектра: навчання та розвиток : навчально-методичний посібник / І. В. Недозим. — Харків : Вид-во «Ранок», 2020. — 96 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/8479/329.jpg

Учні початкових класів із порушеннями інтелектуального розвитку: навчання та розвиток: навчально-методичний посібник / Чеботарьова О.В., Гладченко І.В. - Харків: Вид-во "Ранок", 2020. - 128 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/4801/74.PNG

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку / навчально-методичний посібник / авт.: Чеботарьова О. В. та ін.– К., ІСПП імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2020. – 88 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/8481/330.jpg

Учні початкових класів із тяжкими порушеннями мовлення: навчання та розвиток: навч.-метод. посіб. / Рібцун Ю.В. - Львів: Світ, 2020. - 264 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/7351/282.png

Корекційно-розвиткова робота з учнями з порушеннями опорно-рухового апарату в умовах інклюзивної освіти : навчально-методичний посібник / за заг. ред. О.Е. Жосана. Кропивницький : КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2021. – 96 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/5031/84.PNG

Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами: методичний посібник / Під заг. ред.Софій Н. З., – К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2015. – 66 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/5033/85.PNG

Інклюзивна освіта: навчальний посібник. / Порошенко М.А. - Київ: ТОВ "Агентство "Україна", 2019. - 300 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/6696/227.JPG

Сучасні засоби ІКТ підтримки інклюзивного навчання: навчальний посібник / [А. В. Гета, В. М. Заіка, В. В. Коваленко та ін.] ; за заг. ред. Ю. Г. Носенко. – Полтава : ПУЕТ, 2018. –261 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/6004/177.jpg

Нова українська школа: особливості організації освітнього процесу учнів початкової школи в інклюзивних класах: : навчально-методичний посібник / Миронова С.П. - Тернопіль: Астон, 2020 - 176 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/6460/214.png

Інноваційні технології в корекційній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами : навч.-метод. посібник / за заг. ред. Л. Галенко. Харків : Друкарня Мадрид, 2018. 110 c.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/8396/316.JPG

Розвиток професійних компетентностей педагогічних працівників, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами: нач.-метод.посіб. / Литвин І.М., Басик В.В., Гавриленко Т.Л., Галушко М.І. Черкаси: КНЗ "ЧОІПОПП ЧОР", 2020. 80 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/4334/31.PNG

Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка. Путівник для педагогів: Навчально-методичний посібник. /Колупаєва А.А., Таранченко О.М. – К.: «АТОПОЛ» – 2010.- 96 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/5685/123.JPG

Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі : метод. посіб. / уклад. : О. В. Коган та ін. Харків : «Друкарня Мадрид», 2019. 110 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/4789/71.PNG

Інклюзивне навчання: Інформаційний посібник для вчителів закладів загальної середньої освіти / упорядники: Софій Наталія Зіновіївна, Найда Юлія Михайлівна - Київ: 2019. - 59 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/4795/72.PNG

Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу для дітей з особливими потребами (вступ в інклюзію) / Л.Гупало, Р.Юськевич, - Львів: Навчально-методичний центр освіти м. Львова, 2013р. - 31 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/7252/276.png

Корекційно-розвивальні методики для роботи з дітьми з аутизмом: методичні рекомендації / укладачі: Литвяк Д.М., Зленко Л.О. - Чернігів: ЧОІППО ім. К.Д. Ушинського, 2020. - 73 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/5506/114.JPG

Кульбіда С.В. Кінетичні особливості української жестової мови / Ч. 1. - С.Кульбіда. - Жестівник української жестової мови : навчальний посібник. - К., 2017. - 38 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/5508/115.JPG

Кульбіда С.В. Кінетичні особливості української жестової мови / Ч. 2. - С. Кульбіда. - Жестівник української жестової мови : навчальний посібник. - К., 2017. - 38 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/5510/116.JPG

Кульбіда. С.В. Кінетичні особливості української жестової мови / Ч. 3. - С. Кульбіда. - Жестівник української жестової мови : навчальний посібник. - К., 2017. - 70 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/23898/862.JPG

Синдром дефіциту уваги і гіперактивності (СДУГ) у дітей: психолого-педагогічний супровід : навч.-метод. посіб. / Войтко В.В. - Кропивницький : КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2023. - 76 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/7153/261.JPG

Гіперактивна дитина в школі. Стратегії корекції поведінки та академічної успішності/ Ольга Ферт - Львівський національний університет імені Івана Франка, факультет педагогічної освіти, кафедра корекційної педагогіки та інклюзії, 2017 - 27 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/8363/310.JPG

Навчальний курикулум з інклюзивної освіти : Теорія та методика інклюзивного навчання. Модулі 1-3 / уклад. Л. М. Сидорів, за ред. С. М. Сидоріва. Івано-Франківськ : видавець Кушнір Г. М., 2020. 235 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/8365/311.JPG

Навчальний курикулум з інклюзивної освіти : Теорія та методика інклюзивного навчання. Модулі 4-6 / уклад. Л. М. Сидорів, за ред. С. М. Сидоріва. Івано-Франківськ : видавець Кушнір Г. М., 2020. 265 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/17294/743.JPG

Кінезіологічні вправи, як засіб розвитку для дітей з особливими освітніми потребами / Дніпровська академія неперервної освіти - Дніпро, 2022. - 28 с.

Завантажити

https://znayshov.com/FR/17281/742.JPG

Психолого-педагогічна підтримка дітей із заїканням в умовах війни: навч.-метод. посіб. / Рібцун Ю. В.  – К. : ІСПП, 2022 - 24 с.

Завантажити

 


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень