Впроваджуємо інтегроване навчання в освітній процес
Інтегроване навчання – це сучасний підхід до освіти, який передбачає об’єднання знань з різних предметних галузей навколо однієї теми або проблеми. Цей підхід дозволяє створити цілісну картину світу, розвинути в учнів критичне мислення, творчість та навички вирішення проблем.
На виконання плану роботи міського центру професійного розвитку педагогічних працівників на 2024-2025 навчальний рік 23 жовтня на базі ОЗЗСО Новодністровська гімназія» в рамках ІІ засідання професійної спільноти учителів предметів художньо-естетичного циклу відбувся семінар-практикум на тему «Впровадження інтегрованого навчання як ефективного методу покращення якості освіти (у контексті завдань Державного стандарту базової середньої освіти), керівник Шелест-Твердохліб Ю.О.
Про переваги інтегративного підходу у навчанні з різних видів мистецтва ознайомив Кремінський В.О. Приділив значну увагу основним методам і прийомам, які використовуються на уроках художньо-естетичного циклу та навів приклади використання інтегративних зв’язків з іншими предметами. Як реалізуються завдання мистецької освітньої галузі через інтегрований курс «Мистецтво» (7клас) висвітлила у своїй презентації Власюк Н.П. Практичний аспект впровадження інтегрованого підходу в загальній мистецькій освіті та використання міжпредметних зв’язків на уроці образотворчого мистецтва у 7-му класі продемонструвала Гнатюк С.М.
Про ці та інші питання, як от: добір тематики художньої діяльності, спонукання бажання творчості і самовираження учня, формування його естетичного смаку та загального духовного розвитку, йшлося за круглим столом (модератор Іванова Т.М., консультант Центру). Тож, «..Найважливіше завдання естетичного виховання – навчити дитину бачити в красі навколишнього світу духовне благородство, доброту, сердечність і на основі цього утверджувати прекрасне в собі (В. Сухомлинський).