A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальна установа
"Міський центр професійного розвитку
педагогічних працівників"
Новодністровської міської ради

Особистісно орієнтоване навчання в інклюзивному освітньому середовищі

Дата: 30.10.2024 16:58
Кількість переглядів: 32

      Основна мета особистісно орієнтованого навчання в інклюзивній освіті полягає у створенні умов для розвитку індивідуальних здібностей кожної дитини; формування самостійності та відповідальності; створення позитивного ставлення до навчання; розвитку соціальних навичок; підготовки до самостійного життя.

     На виконання плану роботи міського центру професійного розвитку педагогічних працівників на 2024-2025 навчальний рік 29 жовтня  на базі ЗДО «Радість»  в рамках ІІ засідання професійної спільноти  учителів- логопедів відбувся  семінар-практикум на тему «Особистісно-орієнтоване спрямування освітнього процесу як невід’ємна складова організації інклюзивного навчання» (керівник Ткач С.А.)

     Досвідом  організації   інклюзивного навчання у початковій школі відповідно до особливих потреб учнів з  урахуванням визначеного рівня підтримки поділилася Даскальчук Л.В.  Вчитель-логопед приділила значну увагу   особливостям проведення корекційно-розвиткових занять, вимогам до складання  індивідуального навчального плану  та  документації команди  психолого-педагогічного супроводу.

    Практичне використання методик та технік роботи з дітьми  з особливими освітніми потребами 3-4 рівня підтримки  розкрила  на груповому  занятті «Автоматизація та диференціація шиплячих звуків у складовій структурі слова» Паламарчук Я.В. Протягом усього заняття  логопед майстерно підтримувала  інтерес дітей до різних видів вправ; в ігровій формі навчала їх секретам  формування логічного рядка із закріпленням слів шиплячих звуків зі збігом приголосних; особливого значення надавала  вправам  нейрогімнастики (тренажера для мозку, який  сприяє міжпівкульній взаємодії) з елементами коректурної проби.

     Т. Іванова, консультант МЦПРПП НМР,  надала рекомендації щодо обстеження мовленнєвого розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Звернула увагу  на врахування чинників, які впливають на дитину відповідно її особливостей, про підбір матеріалу відповідно віку дитини, про оформлення результатів тестування.

     За круглим столом(спікер  Т. Іванова) учасники семінару-практикуму обговорили питання  психолого-педагогічного супроводу, реалізацію корекційно-розвиткової складової, створення освітнього середовища та універсального дизайну.

Фото без опису  Фото без опису    Фото без описуФото без опису


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень