Історична освітня галузь: поповнюємо скарбничку педагогічного досвіду
5 грудня на базі Новодністровського ЗЗСО ІІ-ІІІ ступенів в рамках ІІ засідання професійної спільноти вчителів історії, правознавства та громадянської освіти відбувся методичний марафон на тему «Конкурентноспроможний вчитель: палітра педагогічного досвіду», керівник Гуйван С.В.
Не секрет, що ефективна взаємодія на уроках історії – це не просто метод навчання, а спосіб створення активного та цікавого навчального середовища, в якому учні можуть розвивати свої знання, навички та компетентності. Застосування різноманітних методів та форм організації взаємодії дозволяє зробити уроки історії більш цікавими та ефективними.
Важливі аспекти, методи і форми організації ефективної взаємодії на уроках історії у 7-х класах НУШ було розкрито у презентації Гуйван С.М. Особливості та проблеми наступності у викладанні історії у 5-6 класах НУШ окреслила у своєму меседжі Кримняк Н.І. Вчителька зробила короткий огляд інтегрованого курсу «Досліджуємо історію і суспільство», дала характеристику змісту, завданням і тематиці кожного його розділу, розкрила суть послідовності викладу навчального матеріалу у 5-6 класах НУШ на основі проблемно-тематичного принципу.
Нововведенням НМТ 2025 року є охоплення тестом з історії України всього курсу історії - від найдавніших часів до сьогодення. Досвідом роботи впровадження ефективних методів підготовки учнів до шкільних олімпіад та НМТ-2025 поділилася вчитель Лісневська-Пастушок Н.М. Педагог зазначила, що системне навчання в школі – це передумова успіху. А щодо підготовки до тестування загалом, то помічним є наполегливе й відповідальне навчання - саме це забезпечує міцний фундамент для високого результату на НМТ.
Логічним завершенням методичного марафону став круглий стіл, на якому його учасники обговорили проблеми і виклики, з якими стикається учитель при викладанні суспільних дисциплін (спікер Т.Іванова консультант МЦПРПП).