A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальна установа
"Міський центр професійного розвитку
педагогічних працівників"
Новодністровської міської ради

Гра – спосіб пізнання світу

Дата: 09.12.2024 15:08
Кількість переглядів: 35

Гра для дитини молодшого дошкільного віку – це не просто розвага, а й основний спосіб пізнання світу, розвитку та самовираження. Це період активного формування особистості, коли через гру дитина освоює нові знання, навички та соціальні ролі. Організуючи ігрову діяльність  вихователь сприяє всебічному розвитку малюка.

5 грудня на базі ЗДО «Ромашка» віку    відбувся семінар-практикум на тему «Організація ігрової діяльності дошкільника в закладі дошкільної освіти у контексті вимог Державного стандарту дошкільної освіти (БДКО)» професійної спільноти  вихователів раннього та молодшого дошкільного, керівник Жинката М.М. 

   З принципами організації ігрової діяльності  в закладі дошкільної освіти та роллю вихователя в її організації ознайомила  педагогів Іванова Т.М., консультант Центру.

      Практичний аспект  організації ігрової діяльності  з вихованцями  раннього віку розкрила Нагірняк В.І.  Протягом заняття педагог створювала затишну емоційну атмосферу, уміло скеровувала дії малюків  щодо отримання певного результату, спонукала  дітей до відтворення ігрових дій, вправляючи їх у звуконаслідуванні.

      Інтерактивна ігропрактика – це надзвичайно ефективний інструмент для підтримки психологічного здоров'я дітей, особливо в складних умовах воєнного часу. Вона дозволяє дітям виражати свої емоції, опановувати нові навички, розвивати соціальні зв'язки та відволікатися від тривожних думок. Шляхи  впровадження інтерактивної ігропрактики  розкрила у своїй презентації Жинката М.М.

    Гра є не лише розвагою, а й потужним інструментом, який допомагає дітям долати  різні життєві труднощі, особливо в складні періоди. Вона сприяє їхньому емоційному соціальному та когнітивному розвитку. Дорослі ж покликані створити  безпечний простір для гри, брати в ній участь  разом з дітьми та підтримувати їхні ініціативи. Сторожук О.В. провела з вихователями практикум  «Гра як природний ресурс  у подоланні дитячих криз». Педагоги  вчилися керувати своїми емоціями, створювати образи, відчувати себе більш впевненими, підвищувати свою самооцінку. Вдало підібрані завдання, різноманітний роздатковий та демонстраційний матеріал сприяли  підвищенню рівня професійного розвитку.

        На завершення семінару-практикуму  з вихователями було проведено анкетування з визначення рівня організації ігрової діяльності в  ЗДО,  метою якого було виявлення сильних сторін та напрямків для вдосконалення ( Т.Іванова)

Фото без опису  Фото без опису  Фото без опису  Фото без опису  Фото без опису  Фото без опису  Фото без опису  Фото без опису  Фото без опису  

 


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень