A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальна установа
"Міський центр професійного розвитку
педагогічних працівників"
Новодністровської міської ради

Корекційно-розвиткова робота як комунікативна спрямованість освітнього процесу

Дата: 26.03.2025 15:42
Кількість переглядів: 4

25 березня 2025 року на базі ЗДО «Ромашка» в рамках засідання професійної спільноти учителів-логопедів відбувся семінар-практикум на тему «Корекційно-розвиткова робота як комунікативна спрямованість навчального процесу в освітніх закладах" (керівник ПС Ткач С.А       Корекція та розвиток дітей з особливими освітніми потребами здійснюються через активне спілкування та взаємодію в межах усього освітнього  процесу, а не лише на окремих заняттях, - про це та особливу роль вчителя-логопеда у складі команди індивідуального супроводу  йшлося у презентації  «Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами» (консультант  МЦПРПП  Іванова Т.М).

   Зрозуміло, що певні відхилення у мовленнєвому розвитку негативно відбиваються на формуванні діяльності та особистості дитини вцілому. Тому так важливо своєчасно діагностувати мовленнєві порушення у дітей та здійснювати корекцію цих порушень. Вчитель-логопед Даскальчук Л.В. презентувала навчально-методичний посібник «Альбом для обстеження мовлення дитини» (автор Г.І.Блінова) та поділилася досвідом роботи з визначення мовленнєвих труднощів та їх корекції у молодших школярів.

  Проведення групових корекційно-розвиткових занять з дітьми з особливими освітніми потребами вимагає ретельної підготовки – це і критерії відбору дітей при формуванні групи, і врахування  індивідуальних особливостей кожної дитини, і співпраця з батьками. Вчитель-логопед Ткач С.А. ознайомив учасників семінару-практикуму  з особливостями та основними вимогами щодо проведення групових корекційно-розвиткових занять, а практичний аспект  індивідуальної роботи  продемонстрував під час проведення індивідуального заняття з дитиною старшого дошкільного віку.

    Учитель-логопед щодня стикається з викликами у розвитку мовлення дітей. Його робота полягає не лише у  коригуванні мовленнєвих вад у дітей, але й  у створенні умов, де кожна дитина відчуває себе почутою, де спілкування стає природнім та радісним. Пам'ятаймо, що кожна дитина унікальна, тому важливо підходити до неї з любов'ю та розумінням

      За круглим столом  учителі-логопеди обговорили питання  розвитку інклюзивної освіти  в закладах освіти міста; наступності у роботі вчителя-логопеда закладу дошкільної освіти та початкової школи; практичного  забезпечення проведення дослідження мовлення дітей;    співпраці з педагогами, асистентами та  батьками дітей.

    Консультантом Центру  Івановою Т.М. було проведено  опитування  учасників семінару-практикуму  для визначення  актуальних тем для обговорення  при наступних зустрічах.

Фото без опису  Фото без опису Фото без опису  Фото без опису..Фото без опису


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень